onsdag, november 19, 2008

Arbetsplatser

Jag har provat att sitta och jobba på många olika ställen, men jag har definitivt hittat den hittentills sämsta miljön att sitta i.

Vad sägs om:

  1. Golv som skakar och vibrerar när folk går omkring
  2. Utblås precis ovanför så att man måste sitta med hoodie för att inte förfrysa
  3. En AC som försöker efterlikna förra istiden (eller en ny)
  4. Ett sorl bestående av
    • AC brum (högt sådant)
    • HR personal som pratar mycket högt i telefon (iofs inte så konstigt med kvaliteten i deras mobil/telenät)
    • Personer som kör telekonferanser i kublandskap
  5. Urdålig ergonomi på ens skrivbord/stol, så man (som en kollega glatt uttryckte det) sitter som en j-a ostbåge hela dagen.
Kort sagt, jag hatar att sitta här. Det är svårt att koncentrera sig och jag blir aldrig av med förkylningar och jag fryser i princip hela tiden.

Inga kommentarer: